Toruń: Usunięcie awarii fontanny Cosmopolis przy ul. Fosa Staromiejska w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 145385 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271654 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie awarii fontanny Cosmopolis przy ul. Fosa Staromiejska w Toruniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie awarii fontanny Cosmopolis a w szczególności: 1) sprawdzenie uszkodzonych elementów pod kątem możliwości dokonania ich naprawy, 2) dokonanie naprawy uszkodzonych elementów, 3) dostawa i wymiana w szczególności niżej wymienionych elementów, o ile nie będą podlegały naprawie w świetle zapisów pkt 1): - transformatorów, - przetwornic częstotliwości, - sterowników oświetlenia LED, - przekaźników półprzewodnikowych, - splittera, - konwertera DMX, - zasilacza 24VDC, - odtwarzacza MP3, - komputera, - procesora sygnałowego, - odtwarzacza CD, - wzmacniacza mocy, - przedwzmacniacza, - osprzętu towarzyszącego, z zastrzeżeniem, że wymieniony sprzęt nie będzie posiadać parametrów gorszych niż wskazane w przedmiarze stanowiącym załącznik do umowy, 4) uruchomienie systemów fontanny, 5) wykonanie prac konserwacyjnych warunkujących poprawną pracę fontanny, 6) wykonanie dokumentacji technicznej dotyczącej zamontowanych urządzeń i wykonanych prac, 7) przeszkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego osób w zakresie niezbędnym do prawidłowego korzystania z urządzeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.20.00-4, 50.53.22.00-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 128000.07 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)