W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

GP-3 - Herb Torunia - zgoda na wykorzystanie

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy sport, rekreacja, turystyka, promocja
Komórka odpowiedzialna Gabinet Prezydenta

Jednostka prowadząca sprawę:
Gabinet Prezydenta
adres: ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń 
telefon: 56 611 87 47 
e-mail: referatmarkamiasta@um.torun.pl

Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2020, poz. 256 z późn. zm.);
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. 2020, poz. 875);
- Uchwała RMT nr 146 z 15.04.1999r. z późn. zm.w sprawie przyjęcia Statutu Gminy Miasta Toruń.

I. Dokumenty od wnioskodawcy:
wniosek zainteresowanego, w którym określa cel i miejsce zamieszczenia znaku

II. Wymagane opłaty:
Nie pobiera się

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Odpowiedź pisemna lub telefoniczna do 30-tu dni
 

IV. Jednostka odpowiedzialna
Gabinet Prezydenta
Referat ds. Marki Miasta
Toruń, Wały Gen. Sikorskiego 8
tel. 56 611 87 08
e-mail: referatmarkamiasta@um.torun.pl

V. Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
 
VI. Uwagi:
Wniosek składa się osobiście lub za pośrednictwem poczty.

Załączniki

Powiadom znajomego