WKiDG 1.18 - Zastaw rejestrowy - anulowanie adnotacji o ustanowieniu zastawu
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | pojazdy, dowody rejestracyjne, transport |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Komunikacji i Działalności Gospodarczej |
Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Komunikacji i Działalności Gospodarczej
Referat: Ewidencji Pojazdów
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 25, 87-100 Toruń, stanowiska 2-3
Telefon: 56 611 88 50
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Obsługi Mieszkańców - Referat Ewidencji Pojazdów
Toruń, ul. Wały Gen. Sikorskiego 25,
tel. 56 611 88 67; sala operacyjna na I piętrze
Podstawa prawna
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 14.06.2004r. w sprawie trybu dokonywania w dowodach rejestracyjnych pojazdów mechanicznych adnotacji o ustanowieniu zastawu rejestrowego (Dz.U. nr 145, poz. 1542)
I. Dokumenty od wnioskodawcy
- Wniosek o dokonanie wykreślenia zastawu rejestrowego,
- Odpis prawomocnego postanowienia sądu o wykreśleniu zastawu z rejestru zastawów lub pisemna informacja o wykreśleniu zastawu rejestrowego pod danym numerem pozycji rejestru zastawów wraz z podaniem daty wykreślenia oraz nazwy sądu, który wydał postanowienie o wykreśleniu tego zastawu,
- Dowód rejestracyjny,
- Karta pojazdu, jeśli była wydana,
- Dowód osobisty.
II. Wymagane opłaty
brak opłat
III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Niezwłocznie po otrzymaniu wniosku, pod warunkiem kompletności dokumentów.
IV. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
V. Uwagi
Wniosek należy złożyć osobiście