W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

BTCM 19.2 - Dofinansowanie wydatków dotyczących zagospodarowania podwórek zlokalizowanych na Bydgoskim Przedmieściu, Podgórzu i Starym Mieście w ramach Programu "Moje Podwórko"

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Dotacje, dofinansowanie, stypendia
Komórka odpowiedzialna Biuro Toruńskiego Centrum Miasta

Jednostka prowadząca sprawę:
Biuro Toruńskiego Centrum Miasta
Adres: ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 87 36, e-mail: starowka@um.torun.pl

Podstawa prawna:

  • art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r., poz. 1372 z późn. zm.),
  • art. 2 pkt 3 i art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062),
  • §18 pkt 8 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Torunia, stanowiącego załącznik nr 1 do zarządzenia Nr 378 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 30 października 2013 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta Torunia,
  • Zarządzenie Nr 341 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 23 października 2019 r. w sprawie przyjęcia do realizacji Programu "Moje Podwórko" (https://www.bip.torun.pl/dokumenty.php?Kod=1254163)
  • Zarządzenie Nr 316 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 15.12.2021 r. zmieniające zarządzenie w sprawie przyjęcia do realizacji Programu „Moje Podwórko” (https://www.bip.torun.pl/dokumenty.php?Kod=1260107)

I. Dokumenty od wnioskodawcy:
1) Wniosek o współfinansowanie nakładów według załączonego wzoru.

Do wniosku o współfinansowanie należy dodatkowo dołączyć:
a) oświadczenie, że lokale mieszkalne stanowią ponad 70% wszystkich lokali, których mieszkańcy użytkują podwórka położone na obszarze rewitalizacji,
b) oświadczenie o nadaniu NIP oraz nadaniu numeru REGON (w przypadku wspólnot mieszkaniowych).

II. Forma załatwienia:
Umowa cywilnoprawna.

III. Wymagane opłaty:
Nie pobiera się.


IV. Termin i tryb realizacji wniosków:
Składanie wniosków w terminie do 31 marca każdego roku.
W przypadku niewykorzystania środków zapisanych w budżecie miasta na dany rok, możliwe jest ogłoszenie kolejnego naboru wniosków.
Wnioski rozpatrywane są w ciągu 2 tygodni od daty zakończenia ich naboru.

V. Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.

Uwagi:

  1. Wnioski o współfinansowanie nakładów na terenach przyległych (podwórkach) mogą składać wspólnoty mieszkaniowe oraz właściciele budynków, w których lokale mieszkalne stanowią ponad 70% wszystkich lokali, położonych na obszarze Bydgoskiego Przedmieścia, Podgórza i Starego Miasta tj. na obszarze rewitalizacji, o którym mowa w Uchwale Nr 513 Rady Miasta Torunia z dnia 29 grudnia 2016 r.
  2. Wszystkie ulice, które wchodzą w granice obszaru rewitalizacji opublikowano powyżej, w załączniku: Spis ulic wchodzących w granice obszaru rewitalizacji.
  3. Wzór wniosku o współfinansowanie nakładów stanowi załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 341 PMT z dnia 23 października 2019 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjęcia do realizacji Programu "Moje Podwórko".
  4. Wzór umowy o korzystanie z gruntu gminnego stanowi załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 341 PMT z dnia 23 października 2019 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjęcia do realizacji Programu "Moje Podwórko".
  5. Wzór umowy o realizacji wspólnego przedsięwzięcia stanowi załącznik do Zarządzenia Nr 316 PMT z dnia 15 grudnia 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjęcia do realizacji Programu "Moje Podwórko".

Załączniki

Powiadom znajomego