WKiDG 1.69 - Zmiana danych zawartych w treści zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | handel, gastronomia |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Komunikacji i Działalności Gospodarczej |
Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Komunikacji i Działalności Gospodarczej
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 25, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 88 50 - sekretariat
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Komunikacji i Działalności Gospodarczej - Referat Działalności Gospodarczej
Toruń, ul. Legionów 220,
telefon osoby prowadzącej sprawę - 56 611 88 29, 56 611 87 00
Podstawa prawna:
- art. 18 ust. 7 pkt 7 ustawy z dnia 26.10.1982 r.o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023 r. poz. 165 z późniejszymi zmianami)
I. Dokumenty od wnioskodawcy.
1. Wniosek o zmianę danych zawartych w zezwoleniu na sprzedaż napojów alkoholowych zgodnie z załączonym wzorem złożony na druku pobranym w Wydziale Komunikacji i Działalności Gospodarczej (Referat Działalności Gospodarczej).
2. Dokument potwierdzający zmianę danych zawartych w zezwoleniu na sprzedaż napojów alkoholowych.
II. Wymagane opłaty.
1. Za dokonanie zmiany danych zawartych w zezwoleniu - wpłata na konto Gminy Miasta Toruń: BANK MILLENNIUM S.A. TORUŃ nr rachunku: 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799.
2. Opłaty za wydanie decyzji administracyjnej za zmianę danych w każdym zezwoleniu na sprzedaż napojów alkoholowych wynosi 10 zł.
III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi.
Rozpatrzenie sprawy następuje w ciągu miesiąca od daty wpływu wniosku.
IV. Tryb odwoławczy.
Odwołanie od decyzji w przedmiocie zmiany danych zawartych w zezwoleniu przysługuje do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu w terminie 14 dni od daty doręczenia.
V. Uwagi.
1. Wnioski o wydanie zezwolenia na sprzedaż alkoholu można składać w siedzibie Wydziału lub w Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta.
2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.