Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

WGiK271.19.2025

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Urząd Miasta Torunia – Wydział Geodezji i Kartografii prosi o podanie ceny za wykonanie usługi: 1.Zeskanowania dokumentów z 2020 – 21 roku będących podstawą wpisu do ewidencji gruntów i budynków – decyzje, akty notarialne, inne – 20 000 stron formatu A4, A3 zszytych w twardych oprawach bez możliwości rozszycia ww. tomów 2.Wykonawca przekaże Zamawiającemu zeskanowane materiały na pendrive, a także sprawozdanie techniczne z wykonanej pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało zeskanowanie zszytych tomów, odpowiedni zapis w pliku komputerowym .pdf (nr zmiany, nr obrębu), przekazanie plików zeskanowanych dokumentów wraz z dokumentami źródłowymi. Akty notarialne, inne dokumenty będą skanowane po 2 strony A4 jako jeden dokument A3 – liczone do zamówienia jako 1 strona. Strona tytułowa, końcowa o ile to będzie konieczne będzie skanowana jako dokument A4. Przykład : akt notarialny liczy 15 stron A4, skanujemy 1 stronę jako A4 i 7 stron podwójnych skanujemy jako A3. Do zamówienia liczymy 8 stron.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WGiK271.19.2025
Zamawiający Urząd Miasta Torunia
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia do 130 000 zł netto
Termin składania ofert
Sposób składania ofert email: geodezja@um.torun.pl lub na adres :Urząd Miasta Torunia Wydział Geodezji i Kartografii ul. Grudziądzka 126 b, 87-100 Toruń

Powiadom znajomego