W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

GP-4.271.3.2025

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Gabinet Prezydenta Miasta Torunia, Referat Prasowy i Nowych Mediów, prosi o złożenie ofert na realizację usługi monitoringu mediów społecznościowych oraz Internetu dla Urzędu Miasta Torunia w okresie od 1 lutego 2025 r. do 31 stycznia 2026 r. (12 miesięcy).
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy GP-4.271.3.2025
Zamawiający Urząd Miasta Torunia
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia do 130 000 zł netto
Termin składania ofert
Sposób składania ofert elektronicznie

Załączniki

Powiadom znajomego