Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

GP-4.271.2.2025

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Gabinet Prezydenta Miasta Torunia, Referat Prasowy i Nowych Mediów, prosi o złożenie ofert na realizację usługi monitoringu mediów dla Urzędu Miasta Torunia w okresie od 1 lutego 2025 r. do 31 stycznia 2026 r. (12 miesięcy).
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy GP-4.271.2.2025
Zamawiający Urząd Miasta Torunia
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia do 130 000 zł netto
Termin składania ofert
Sposób składania ofert elektronicznie

Załączniki

Powiadom znajomego