W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

GP-03.065.2.2025

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Gabinet Prezydenta (Referat Marki Miasta) Urzędu Miasta Torunia, w ramach procedury szacowania wartości zamówienia, zwraca się z prośbą o dokonanie wyceny usługi polegającej na opracowaniu dokumentu pn. Założenia komunikacyjne i wizualne marki Torunia oraz Systemu Identyfikacji Wizualnej, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który znajdziecie Państwo w załączniku nr 1.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy GP-03.065.2.2025
Zamawiający Urząd Miasta Torunia
Tryb zamówienia szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia szacowanie wartości zamówienia
Termin składania ofert
Sposób składania ofert elektronicznie

Załączniki

Powiadom znajomego