Prezydent Miasta Torunia ogłasza nabór wniosków do Planu konsultacji społecznych na 2025 r. Swoje propozycje mogą zgłaszać grupy mieszkańców, rady okręgów oraz grupy organizacji pozarządowych, w terminie do 22 listopada 2024 r.

  1. Wniosek o przeprowadzenie konsultacji może zgłosić:
    1) rada okręgu;
    2) grupa co najmniej 100 mieszkańców;
    3) grupa co najmniej 5 organizacji pozarządowych działających na terenie miasta.


  2. Wnioski należy składać do Prezydenta Miasta Torunia.

  3. Jak dostarczyć dokumenty?
    Można to zrobić na kilka sposobów:

    1) Wniosek wraz z załącznikami można zeskanować, podpisać elektronicznie profilem/podpisem zaufanym i wysłać do urzędu pocztą elektroniczną albo za pomocą usługi  ePUAP – adres skrytki UMT: /UMTorun/skrytka. Dokument najłatwiej podpisać elektronicznie z wykorzystaniem serwisu gov.pl

    Jeżeli nie masz profilu/podpisu zaufanego - możesz go łatwo uzyskać, nawet bez wychodzenia z domu – wejdź na stronę: Profil Zaufany

    2) Wysłać komplet  podpisanych dokumentów pocztą tradycyjną na adres:

    Prezydent Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń

    3) Przynieść komplet dokumentów do wybranego Punktu Informacyjnego Urzędu Miasta Torunia.

  4. Termin składania wniosków upływa 22 listopada 2024 r.
    Dla wniosków nadesłanych pocztą tradycyjną o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.

Wzór wniosku o przeprowadzenie konsultacji społecznych jest załącznikiem do niniejszego ogłoszenia.

Procedura opisująca nabór wniosków do Planu konsultacji społecznych zawarta  w rozdziale 5. Uchwały nr 1270/24 Rady Miasta Torunia z dnia 8 lutego 2024 r. w sprawie ustalenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2024 r. poz.1083).

Dodatkowe informacje na temat naboru można uzyskać w Wydziale Komunikacji Społecznej i Informacji Urzędu Miasta Torunia, wksii@um.torun.pl

/-/ Paweł Piotrowicz
Dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej i Informacji
Urzędu Miasta Torunia