Prezydent Miasta Torunia ogłasza publiczny nabór 
do Biura Projektów Informatycznych w Urzędzie Miasta Torunia

(pełna treść ogłoszenia w załączniku)


1. Od kandydatów oczekujemy (wymagania niezbędne):
1) wykształcenie wyższe z dziedziny nauk inżynieryjno - technicznych (preferowane z zakresu informatyki lub administracji sieciami komputerowymi lub systemów i sieci komputerowych),
2) co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach związanych z administrowaniem sieciami, serwerami, oprogramowaniem, urządzeniami IT lub utrzymaniem sprawności systemów teleinformatycznych,
3) znajomość zagadnień dotyczących sieci komputerowych, systemów Windows Server, sprzętu komputerowego oraz sprzętu sieciowego,
4) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

2. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
1) potwierdzone kompetencje w zakresie sieci komputerowych (L1 – L3) – np. CCNA,
2)  doświadczenie w administrowaniu systemami do wizualizacji: HyperV, Vmware,
3) doświadczenie w administrowaniu sieciami LAN oraz urządzeniami brzegowymi typu firewall/UTM,
4) doświadczenie w administrowaniu relacyjnymi bazami danych MS SQL.

3. Zakres zadań obejmuje:
1) administrowanie sieciami LAN i MAN,
2) administrowanie infrastrukturą serwerową Urzędu Miasta Torunia,
3) wdrażanie systemów teleinformatycznych w Urzędzie Miasta Torunia.

4. Naszym pracownikom oferujemy:
1) stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w przypadku kandydata, którego będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas określony do 6 miesięcy),
2) benefity płacowe: 
- dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego),
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „13” – po przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy w roku kalendarzowym,
- nagrody jubileuszowe,
- system uznaniowych premii finansowych,
3) pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, pakiet sportowo-rekreacyjny, paczki świąteczne dla dzieci w formie ekwiwalentu pieniężnego,
4) możliwość przystąpienia do pracowniczego ubezpieczenia grupowego,
5) możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole doświadczonych pracowników,
6) możliwość awansu zawodowego.

Wynagrodzenie miesięczne ustalone będzie indywidualnie z uwzględnieniem kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia zawodowego kandydata – do poziomu wynagrodzeń danej grupy stanowiskowej pracowników w Urzędzie Miasta Torunia.

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, schody, winda,
2) czas pracy: pełny wymiar.

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UMT, w miesiącu poprzedzającym ukazanie się ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) motywacja przystąpienia do naboru,
2) życiorys (CV) zawierający opis dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia i kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu”,
3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,
4) dokumenty potwierdzające co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach związanych z administrowaniem sieciami, serwerami, oprogramowaniem, urządzeniami IT lub utrzymaniem sprawności systemów teleinformatycznych (np. świadectwa pracy lub zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu lub inne dokumenty),
(przez staż pracy rozumie się wszystkie poprzednio zakończone okresy zatrudnienia oraz inne okresy, jeżeli z mocy odrębnych przepisów podlegają one wliczeniu do okresu pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze)
5) dokumenty potwierdzające kompetencje w zakresie sieci komputerowych (L1-L3) – np. CCNA (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego),
6) dokumenty potwierdzające doświadczenie w administrowaniu systemami do wirtualizacji: HyperV, Vmware / doświadczenie w administrowaniu sieciami LAN oraz urządzeniami brzegowymi typu firewall/UTM / doświadczenie w administrowaniu relacyjnymi bazami danych MS SQL (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego),
7) opinie i/lub referencje i/lub zakresy czynności z poprzednich miejsc pracy (mile widziane – dokumenty nieobligatoryjne),
8) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
9) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu,
10) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

8. Tryb przeprowadzenia naboru:
1) Termin składania ofert: do dnia 03.11.2023 r. w godzinach pracy urzędu.
2) Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta pracy nr 12/2023”.
3) Ofertę należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Biuro Kadr i Płac Urzędu Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
4) Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.
5) O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e–mail.  
6) Zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.



Załączniki:

Ogłoszenie o naborze
Wzór oświadczenia w związku z ubieganiem się o zatrudnienie na wolne stanowisko urzędnicze
Wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych związanej z realizacją procesu rekrutacji