Prezydent Miasta Torunia ogłasza publiczny nabór do Wydziału Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Miasta Torunia

1. Od kandydatów oczekujemy (wymagania niezbędne):
1) wykształcenia wyższego (preferowane z zakresu budownictwa lub transportu),
2) co najmniej 4-letniego doświadczenia zawodowego
(preferowane na stanowiskach związanych z nadzorem drogowym lub zarządzaniem ruchem na drogach lub inwestycjami drogowymi),
3) spełnienia wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

2. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
1) uprawnienia budowlane drogowe,
2) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej na stanowiskach związanych z gospodarką komunalną,
3) znajomość przepisów i zagadnień prawnych regulujących przygotowanie i realizację inwestycji drogowych, zarządzanie ruchem na drogach publicznych (w tym: ustawy o drogach publicznych, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy Prawo budowlane).

3. Zakres zadań obejmuje:
1) planowanie inwestycji drogowych na terenie miasta Torunia,
2) zarządzanie ruchem na drogach publicznych, położonych w granicach administracyjnych miasta Torunia (z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych).

4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) motywacja przystąpienia do naboru,
2) życiorys (CV) zawierający opis dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia i kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu”,
3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,
4) dokumenty potwierdzające co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy lub zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu lub inne dokumenty),
5) dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane drogowe (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego),
6) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej na stanowiskach związanych z gospodarką komunalną (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego),
7) wskazane przedłożenie opinii i/lub referencji i/lub zakresów czynności z poprzednich miejsc pracy,
8) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
9) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
10) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.

5. Tryb przeprowadzenia naboru:
1) Termin składania ofert: do dnia 17.03.2023 r. w godzinach pracy urzędu.
2) Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta pracy nr 5/2023”.
3) Ofertę należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Biuro Kadr i Płac Urzędu Miasta Torunia ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń.
4) Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.
5) O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e–mail. 
6) Zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.



Załączniki:

Ogłoszenie o naborze
Wzór oświadczenia w związku z ubieganiem się o zatrudnienie na wolne stanowisko urzędnicze
Wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych związanej z realizacją procesu rekrutacji