Prezydent Miasta Torunia ogłasza publiczny nabór do Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków w Urzędzie Miasta Torunia

1. Od kandydatów oczekujemy (wymagania niezbędne):
1) wykształcenia wyższego z zakresu konserwatorstwa lub zabytkoznawstwa lub ochrony dóbr kultury lub architektury lub budownictwa lub historii sztuki,
2) co najmniej 3-letniego stażu pracy (preferowane doświadczenie na stanowiskach  związanych z ochroną dziedzictwa kulturowego),
3) spełnienia wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
4) znajomości problematyki konserwatorskiej oraz przepisów i zagadnień prawnych dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami.

2. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
1) studia podyplomowe z zakresu ochrony dziedzictwa kulturowego lub rewitalizacji lub urbanistyki i planowania przestrzennego,
2) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej,
3) biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

3. Zakres zadań obejmuje:
1) współpraca z Miejskim Konserwatorem Zabytków przy prowadzeniu spraw związanych z ochroną dziedzictwa kulturowego wynikających z porozumienia zawartego pomiędzy Wojewodą Kujawsko-Pomorskim a Prezydentem Miasta Torunia w sprawie powierzenia prowadzenia niektórych spraw z zakresu właściwości Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Gminie Miasta Toruń,
2) udział w  konstruowaniu strategii działań oraz planów i programów związanych z ochroną i opieką nad zabytkami.

4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) motywacja przystąpienia do naboru,
2) życiorys (CV) zawierający opis dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia i kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu”,
3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,
4) dokumenty potwierdzające co najmniej 3-letni staż pracy,
Przez staż pracy rozumie się wszystkie poprzednio zakończone okresy zatrudnienia oraz inne okresy, jeżeli z mocy odrębnych przepisów podlegają one wliczeniu do okresu pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze.
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego),
6) dokumenty potwierdzające biegłą znajomość języka angielskiego (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego),
7) wskazane przedłożenie opinii i/lub referencji i/lub zakresów czynności z poprzednich miejsc pracy,
8) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
9) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
10) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.

5. Tryb przeprowadzenia naboru:
1) Termin składania ofert: do dnia 17.03.2023 r. w godzinach pracy urzędu.
2) Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta pracy nr 4/2023”.
3) Ofertę należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Biuro Kadr i Płac Urzędu Miasta Torunia ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń.
4) Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.
5) O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e–mail. 
6) Zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.



Załączniki:

Ogłoszenie o naborze
Wzór oświadczenia w związku z ubieganiem się o zatrudnienie na wolne stanowisko urzędnicze