Jednostka prowadząca sprawę:

Wydział Obsługi Mieszkańców
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 25, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 88 50 - sekretariat   e-mail: wom@um.torun.pl

 Jednostka odpowiedzialna:
Wydział
Obsługi Mieszkańców - Referat Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Toruń, ul. Wały Gen. Sikorskiego 25,
tel.  56 611 88 67; sala operacyjna na I piętrze

Podstawa prawna

  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 14.06.2004r. w sprawie trybu dokonywania w dowodach rejestracyjnych pojazdów mechanicznych adnotacji o ustanowieniu zastawu rejestrowego (Dz.U. nr 145, poz. 1542) 

I. Dokumenty od wnioskodawcy

  • Wniosek o dokonanie wykreślenia zastawu rejestrowego,
  • Odpis prawomocnego postanowienia sądu o wykreśleniu zastawu z rejestru zastawów lub pisemna informacja o wykreśleniu zastawu rejestrowego pod danym numerem pozycji rejestru zastawów wraz z podaniem daty wykreślenia oraz nazwy sądu, który wydał postanowienie o wykreśleniu tego zastawu,
  • Dowód rejestracyjny,
  • Karta pojazdu, jeśli była wydana,
  • Dowód osobisty.

II. Wymagane opłaty
brak opłat

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Niezwłocznie po otrzymaniu wniosku, pod warunkiem kompletności dokumentów.

IV. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje

V. Uwagi
Wniosek należy złożyć osobiście

 

 



Załączniki: