Jednostka prowadząca sprawę:

Wydział Geodezji i Kartografii
Adres: ul. Grudziądzka 126 b, 87-100, Toruń
Telefon: sekretariat: 56 611 84 70   e-mail: wgik@um.torun.pl

Podstawa prawna
•  Ustawa  - Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17.05.1989 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 276- t.j.);

•  Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie ewidencji miejscowości ulic i adresów – Dz.U.  z 2012 r., poz.125

I. Dokumenty od wnioskodawcy
•    Wniosek podpisany przez wszystkich właścicieli zgodnie z załączonym wzorem
•    Załączniki:
o    Mapa sytuacyjno - wysokościowa bądź ewidencyjna z zaznaczoną nieruchomością, której należy nadać numer porządkowy.

II. Opłaty Administracyjne:
- Nie pobiera się

III. Opłaty Skarbowe:
- Nie pobiera się
       
IV. Termin i tryb realizacji odpowiedzi:
- do 14 dni (sprawy skomplikowane prawnie do 1 miesiąca)

V. Jednostka odpowiedzialna:
- Wydział Geodezji i Kartografii

VI. Tryb odwoławczy:
- Nie przysługuje

VII. Uwagi
Wniosek należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty



 

 

 



Załączniki:

Formularz
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego (docx)
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego (pdf)