Jednostka prowadząca sprawę:

Wydział Obsługi Mieszkańców
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 25, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 88 50 - sekretariat   e-mail: wom@um.torun.pl

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Obsługi Mieszkańców - Referat Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Toruń, ul. Wały Gen. Sikorskiego 25,
 tel.  56 611 88 67,  sala operacyjna na I piętrze


Można dokonać rezerwacji wizyty na ustalony przez siebie termin - link www.um.torun.pl/pl/rezerwacja-wizyty.

Podstawa prawna

  • Art. 66A ust. 2 ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020r. , poz. 110 z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2019r., poz. 1000)

I. Dokumenty od wnioskodawcy

  • Wniosek o wydanie zgody na nadanie i wybicie numeru według załączonego wzoru
  • Dokumenty niezbędne do właściwej identyfikacji pojazdu przed nabiciem numerów (np. zaświadczenie za stacji diagnostycznej, pisemna opinia rzeczoznawcy samochodowego, zaświadczenia z zakładów naprawczych itp.)
  • Dowód osobisty

II. Wymagane opłaty

opłata skarbowa 10 zł na rachunek bankowy Urzędu Miasta Torunia w Banku Millennium
nr konta: 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799

Opłaty mogą być dokonane na miejscu lub przelane na podany powyżej numer konta

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Niezwłocznie po otrzymaniu wniosku pod warunkiem kompletności dokumentów

IV.  Tryb odwoławczy
Przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji

V. Uwagi
Wniosek można złożyć osobiście w Wydziale lub w Punkcie Informacyjnym UMT. Odbiór wyłącznie w siedzibie Wydziału.

 

 

 

 

 



Załączniki: