Jednostka prowadząca sprawę:

Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Adres: ul. Grudziądzka 126 b, 87-100, Toruń
Telefon: 56 611 85 90   e-mail: wgn@um.torun.pl

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (T.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 121
  • Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (T.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1892 ze zm.)
  • Uchwała Nr 411/12 Rady Miasta Torunia z dnia 25 października 2012 r. w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasta Toruń na rzecz najemców (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2012 poz 2454)
  • Uchwała nr 742/10 Rady Miasta Torunia z dnia 21 stycznia 2010 r. w sprawie bonifikat od ceny sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz najemców oraz od ceny nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Miasta Toruń (tekst jednolity Dziennik Urzędowy Woj. Kujawsko-Pomorskiego z dnia 29 listopada 2019 r. poz. 6362).

I. Dokumenty od wnioskodawcy:

  • wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego z zasobów komunalnych (według załączonego wzoru)
  • załącznik: kserokopia umowy najmu

II. Wymagane opłaty:

  • Nie pobiera się

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi:

  • Termin udzielenia odpowiedzi 30 dni od dnia złożenia wniosku, termin realizacji wniosku: 3 - 6 miesięcy.

IV. Jednostka odpowiedzialna:

Wydział Gospodarki Nieruchomościami
ul. Grudziądzka 126 B, 87-100 Toruń
Tel. 56 611 85 89, pok. 204

V. Tryb odwoławczy:

  • Nie przysługuje

VI. Uwagi:

  • Wniosek można składać za pośrednictwem poczty, w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej lub w Biurze Obsługi Mieszkańców na oryginalnych formularzach.

  

 



Załączniki:

Wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego
Wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego