Jednostka prowadząca sprawę:

Biuro Obsługi Urzędu
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 88 00   e-mail: bou@um.torun.pl

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 14.08.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach Art. 16, ust. 1, Art. 17, 34, 35 (Dz. U. z 2011 r. Nr 123, poz. 698 z późn. zm.),
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r.  -  w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr. 14, poz. 67 z późn. zm.) - rozdział VII instrukcja archiwalna stanowiąca załącznik nr 6 do rozporządzenia

I. Dokumenty od wnioskodawcy
Wniosek według załączonego wzoru

II. Wymagane opłaty
Nie pobiera się

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Do 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku.

IV. Jednostka odpowiedzialna
Biuro Obsługi Urzędu
Toruń, ul. Grudziądzka 126B
archiwum, tel. 611 84 84

   

V. Tryb odwoławczy
Przysługuje odwołanie do Prezydenta Miasta Torunia

VI. Uwagi
Archiwum czynne od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30.

 

 

 

 



Załączniki:

Formularz wniosku