Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Architektury i Budownictwa
Adres: ul. Grudziądzka 126 b, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 84 30
Podstawa prawna:
I. Wymagane dokumenty:
Do wniosku o wydanie ww. decyzji wg załączonego wzoru (Formularz) należy dołączyć:
II. Wymagane opłaty:
Za wydanie ww. decyzji – 36 zł (na podstawie cz. III, pkt 11 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej).
Za pełnomocnictwo – 17 zł (na podstawie cz. IV ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
UWAGA: zwolnienie z opłat na podstawie ww. ustawy.
III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi:
Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki. Załatwianie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego następuje nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej następuje nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku, przy czym od ww. terminów odlicza się okresy opóźnień nie wynikające z winy organu.
IV. Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Torunia
Toruń, ul. Grudziądzka 126b
Kancelaria wydziału – p. 10 (parter), tel. 56 611 84 86
Sekretariat – tel. 56 611 84 30
e-mail: waib@um.torun.pl
V. Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Kujawsko – Pomorskiego w Bydgoszczy za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
VI. Uwagi:
Wniosek wraz z załącznikami można składać w wersji papierowej w siedzibie organu lub za pośrednictwem:
Zaktualizował: | Martyna Mielcarz-Iwińska |
---|---|
Data aktualizacji: | 07.05.2024 13:15 |
Załączniki: