Jednostka prowadząca sprawę
Biuro Toruńskiego Centrum Miasta
Adres: ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 87 36, btcm@um.torun.pl

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz.U. z 2021r. poz. 485);
  • Uchwała z dnia 29 grudnia 2016 r. Rada Miasta Torunia nr 513/2016 w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie miasta Torunia.

I. Wymagane dokumenty

  1. wniosek o wydanie informacji (według załączonego wzoru)
  2. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych (według załączonego wzoru).
  3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

II. Opłaty

Nie pobiera się opłaty za wydanie informacji.

III. Jednostka odpowiedzialna
Biuro Toruńskiego Centrum Miasta
ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
tel. 56 611 87 36, tcm@um.torun.pl

IV. Tryb realizacji
Wniosek o wydanie informacji składa osoba zainteresowana lub osoba upoważniona.
Informację odbiera wnioskodawca lub osoba upoważniona.

V. Termin odpowiedzi
5 dni roboczych.



Załączniki:

Wniosek o wydanie informacji
Wniosek o wydanie informacji