Jednostka prowadząca sprawę:

Biuro Rewitalizacji
Adres: ul. Szosa Chełmińska 27, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 83 44   e-mail: br@um.torun.pl

Podstawa prawna:
  • Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz.U. z 2020 r. poz. 802, 1086 , z 2021r. poz. 11);
  • Uchwała z dnia 29 grudnia 2016 r. Rada Miasta Torunia nr 513/2016 w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie miasta Torunia.
I. Wymagane dokumenty:
  • wniosek o wydanie informacji (według załączonego wzoru)
II. Opłaty:
Nie pobiera się opłaty za wydanie informacji.

III. Jednostka odpowiedzialna:

Biuro Rewitalizacji
ul. Szosa Chełmińska 27 , 87-100 Toruń
tel. 56 611 85 26, br@um.torun.pl

IV. Tryb realizacji:
Wniosek o wydanie informacji składa osoba zainteresowana lub osoba upoważniona.
Informację odbiera wnioskodawca lub osoba upoważniona.

V. Termin odpowiedzi:
5 dni roboczych.
     

 



Załączniki:

Wniosek o wydanie informacji
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych w Biurze Rewitalizacji UMT
Wniosek o wydanie informacji