Jednostka prowadząca sprawę:
Biuro Toruńskiego Centrum Miasta
Adres: ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 87 36, btcm@um.torun.pl

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz.U. z 2021r. poz. 485);
  • Uchwała z dnia 29 grudnia 2016 r. Rada Miasta Torunia nr 513/2016 w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie miasta Torunia.

I. Wymagane dokumenty:

  1. wniosek o wydanie informacji (według załączonego wzoru)
  2. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych (według załączonego wzoru).
  3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

II. Opłaty:
Nie pobiera się opłaty za wydanie informacji.

III. Jednostka odpowiedzialna:
Biuro Toruńskiego Centrum Miasta
ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
tel. 56 611 87 36, tcm@um.torun.pl

IV. Tryb realizacji:
Wniosek o wydanie informacji składa osoba zainteresowana lub osoba upoważniona.
Informację odbiera wnioskodawca lub osoba upoważniona.

V. Termin odpowiedzi:
5 dni roboczych.



Załączniki:

Wniosek o wydanie informacji
Wniosek o wydanie informacji