Jednostka prowadząca sprawę:
Biuro Toruńskiego Centrum Miasta
Adres: ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 87 36 , tcm@um.torun.pl

Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz.U. z 2021r. poz. 485);
- Uchwała z dnia 29 grudnia 2016 r. Rada Miasta Torunia nr 513/2016 w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie miasta Torunia.

Wymagane dokumenty: 
- wniosek o wydanie informacji (według załączonego wzoru)
- klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych (według załączonego wzoru)
- pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).

Opłaty:
Nie pobiera się opłaty za wydanie informacji.

Jednostka odpowiedzialna:
Biuro Toruńskiego Centrum Miasta
ul. Wały Gen. Sikorskiego 8 , 87-100 Toruń
tel. 56 611 87 36, tcm@um.torun.pl

Tryb realizacji:
Wniosek o wydanie informacji składa osoba zainteresowana lub osoba upoważniona.
Informację odbiera wnioskodawca lub osoba upoważniona.

Termin odpowiedzi:
5 dni roboczych.



Załączniki:

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych w Biurze Rewitalizacji UMT
Wniosek o wydanie informacji
Wniosek o wydanie informacji